Zorg met kleur, eerst kwaliteit dan cliëntgerichtheid!: een onderzoek naar de mogelijkheden voor een cliëntgerichte facilitaire organisatie gerichtop een multiculturele doelgroep
Nicolette Brouwer (Student)
Evalueren....rendabel of obstakel?: onderzoek naar het rendement van evaluatietrajecten binnen organisatiegericht huisvesten
J.J. Middendorp (Student)
Klantgericht denken en doen: een onderzoek naar de verbetering van de klantgerichtheid en de kwaliteit van dienstverlening aan de balies van WoonInvest
Archana Mahabier Panday (Student)
Delta Lloyd & integrated services: het succesvol invoeren van de formule integrated services
Shila Reyers (Student)
Facility management, nut of noodzaak: onderzoeksrapport over de interne en externe ontwikkelingen van facility management bij Van Delft Ingenieurs & Projectmanagers B.V.
Anese Spreen (Student)
Herhuisvestingsadvies voor het Ministerie van Defensie
Esther Andriessen (Student)
Consequenties van de invoering van SLA's voor facilitaire diensten, met betrekking tot zowel interne als externe partijen van de gemeente Westland
Robbert Belt (Student)
De selectie van een kwaliteitsmeetsysteem voor de facilitaire organisatie van Ahold
Maaike Cheroute (Student)
Professionaliseren van de inkoopfunctie: samen op weg naar purchasing excellence?
Rob Geelhoed (Student)