Systematic review of common and specific factors in play therapy for young people with intellectual disability
Dineke Bent-Lenselink (Onderzoeker); René Schalk; Tine van Regenmortel; Martine Noordegraaf (Lector)
Spreek jij mijn taal?
Sarah van Gooswilligen (Student); Jedidja van Twillert (Student); Christaan van der Houwen (Begeleider)
Kijken door een traumabril: hoe doe je dat?
Sabine Bik (Student); Lienke Stehouwer (Student); Wilma Corsel (Begeleider)
Het steekt nauw
Hugo Plaisier (Lid Lectoraat); Alie Wiertsema (Lid Lectoraat)
Verplicht, maar toch vrijblijvend
Wim van Ieperen (Onderzoeker); Martine Noordegraaf (Lector); Mark Zanin
‘When it comes to relational trauma, you need people at the table’
Aletta Simons (Lid Lectoraat); Martine Noordegraaf (Lector); Tine van Regenmortel
Combining different activities in family-style group care
Ellen Schep (Lid Lectoraat); Martine Noordegraaf (Lector)
Verbondenheid met de natuur
Ewout Openneer (Docent)
Pleegzus of gezinshuisbroer zijn
Ellen Schep (Lid Lectoraat); Charissa Bakema (Onderzoeker)
Opbrengsten van GezinsBuddy voor eenoudergezinnen en het eigene van de aanpak
Elize Lam (Lid Lectoraat)