Het Cultuurprofiel van de Werkplaats Kindergemeenschap, Stand van zaken/ blik op de toekomst.
Ingrid van de Putte; Terry de Visser - van den Akker; Marjo van Hoorn
Cultuurparticipatie: “Wie Waar naar toe gaat en Waarom?”
Karin Borgman; Folkert Haanstra (Begeleider); Marjo van Hoorn (Begeleider)
De Terry Barrett aanpak voor kunstbeschouwing
Christine Breeveld; Marcella van Zanten; Folkert Haanstra (Begeleider)
DE TALENTBAND
Hans van Eerden; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Het toekomstbeeld voor Hafabra en jongeren
Tina Buis; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Creativiteitsontwikkeling bij kinderen
Roosien Verlaan; Marjo van Hoorn (Begeleider)
“Leren van jezelf” reflectietechnieken voor VMBO leerlingen
Jane Waltman; Marjo van Hoorn (Begeleider); Folkert Haanstra (Begeleider)
HET BELANG VAN DE BEELDENDE KUNSTPRAKTIJK VOOR HET DOCENTSCHAP IN EEN BEELDEND VAK
Regina Jacometti; Marjo van Hoorn (Begeleider)
ERVARINGEN VAN KINDEREN MET TEKENEN EN HUN VISIE DAAROP
Ellen Makkelie; Folkert Haanstra (Begeleider)
What’s Your Story nader bekeken
Jet Dijkstra; Lies Lantinga