AUDIOVISUELE VORMGEVING IN HET VOORTGEZET ONDERWIJS
Dorothee Keverkamp; Jane Waltman; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Creativiteit stroomt waar het niet gaan kan. Waar werkt een MBO Artiest?
Marga Douma-Alta; Marjo van Hoorn (Begeleider)
DE ATELIERFUNCTIE VAN MUSEA IN NEDERLAND
Eva Rijs; Marjo van Hoorn (Begeleider)
“ SCHEPPEN EN SCHOUWEN” en“hoe je een potlood vast moet houden.”
Regina Jacometti; Karin Borgman; Folkert Haanstra (Begeleider)
Musea en games de edutainment factor van tikkit
Annet Appelman; Eva Rijs; Folkert Haanstra (Begeleider)
Dans Werkt Een onderzoek naar het werkveld van afgestudeerde MBO dansers en choreografen
Marga Douma-Alta; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Wat leert een kind op de basisschool
Sarah van Halderen; Marjo van Hoorn (Begeleider)
VAN FILMVORMING TOT FILMEDUCATIE
Dorothee Keverkamp; Marjo van Hoorn (Begeleider)
De documentaire en kunsteducatie
Willemiek van den Oever; Folkert Haanstra
Dans als thuiskunst van scholieren
Wil Walvis; Emmy Wouters; Carolien Hermans (Begeleider)