Wetenschappelijke onderbouwing van het effect op pijn bij gebruik van het muziekwaterbed
Simone Smeets (Student); Birthe Cörvers (Student); Aimée Ellenbroek (Student)
"Aan 'm, Game ze?!" part 2: een nieuwe stap voor het oefenen van de anamnese
Rachelle Jaspers (Student); Denyse Jacobs (Student)
Evaluatie WK Wielrennen 2012 (15-23 september 2012, Zuid-Limburg)
Sven Bakker; Esther de Jong; Albert van Schendel; Wilco van Gool; Sonia Pardal de Sousa (Docent); Hans Slangen (Lid Lectoraat); Paul Hover; Dr. Wil Munsters (Lector)
Physiotherapeutic treatment of children with cerebral palsy: a qualitative research in Ndola, Zambia
Anne Rademacher (Student); Hannah Wolff (Student)
Different explanation, less frustration?: making explicit whether implicit motor learning strategies are feasible
Li-Juan Jie (Student); Floor te Lintel Hekkert (Student)
"Tri-bot": trainen na een heupoperatie met behulp van een op afstand bestuurbare robot
Kayl Pijpers (Student); Martin Classen (Student)
Het (on)bewust bewustzijn bij motorisch leren: een scoping review over impliciet en expliciet motorisch leren bij neurologische aandoeningen
Lindsay Paffen (Student); Elle Van Mulken (Student); Elvira Afoni (Student)
Richtlijn beweegprogramma voor patiënten met lipoedeem
Danique van Aken (Student); Inge Geurts (Student); Irene Defesche (Student)
Clinical prediction rules: is succes voorspelbaar?
Anne van der Linden (Student); Mandy Kuipers (Student)
Een beroerde conditie: een evidence-based richtlijn voor training van het cardiorespiratoir uithoudingsvermogen in de revalidatiefase na een CVA: verantwoording en toelichting
Elian Hoving (Student); Emiel Eijwoudt (Student); Marijke Kortekaas (Student)