De invloed van storytelling en schrijfopdrachten op de leesbeleving van vmbo-leerlingen in de basisberoepsgerichte leerweg
Jannie Magendans (Student); Astrid Lindenburg (Begeleider)
Een sensorische overstroming
Willeke Kok (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Klankonderwijs in groep 1?
Claudia Maas (Student); Frans Smulders (Begeleider)
Ouderbetrokkenheid Asteria College (Interventierapport)
Marian de Landmeter-Maljaars (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)
Oplossingsgericht coachen en gecoacht worden
Fenny Kievit (Student); Annemieke Weterings-Helmons (Begeleider)
Zelfsturing
Joost Welten (Docent); Marianne Sommers (Begeleider); Kara Vloet (Begeleider)
#InternstukjeZON
Conny van der Heul (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)
Professionaliseren in het primair onderwijs
Susan Meulensteen (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)
Meetinstrumenten van (para)medische broepsgroepen bij patiënten met transfemorale amputaties in de pre-prothese fase en de ervaringen hierbij
Demi Neggers (Student); Tim van der Stam (Begeleider)
Betrouwbaarheid van ultrasound en het ultrasoundprotocol bij metingen van de morfologie van intrinsieke voetspieren en de fascia plantaris
Jody Schellekens (Student); Lydia Willemse (Begeleider)