Meertalige leerlingen ondersteunen in het leesonderwijs
Eveline Wouters (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Towards teaching strategies addressing online learning in blended learning courses for adult-learners
Nanda van der Stap (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Ebrahim Rahimi (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector)
Bildung-making as a key for inclusive education
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Mesker (Onderzoeker)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Tick, boem, wat kan RGM voor de mentale gezondheid bij Parkinson doen?
Thirza Hulsebosch (Student)
A case vignette study to refine the target group of an intermediate care model: the Acute Geriatric Community Hospital
Eline D. Kroeze (Onderzoeker); Aafke J. de Groot (Onderzoeker); Susanne M. Smorenburg (Onderzoeker); Janet L. Mac Neil Vroomen (Onderzoeker); Anneke van Vught (Associate Lector); Bianca Buurman
Schema-Focused Working Methods for Arts and Body-Based Therapies
Suzanne Haeyen (Lector)
Eerst een thuis in regio Utrecht
Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Maarten Davelaar (Onderzoeker); Dieke van Ewijk (Onderzoeker); Aly Gruppen (Onderzoeker); Lia van Doorn (Lector)
Towards social digital twins - an integrated sociotechnical approach for the urban energy transition
Steven Haveman (Onderzoeker); Xiao Peng (Onderzoeker); Ran Zhang (Onderzoeker); Tadeo-Baldiri Salcedo-Rahola (Onderzoeker)
Hoe geven we vorm aan de begeleiding van zij-instromers-in-beroep?
Tamar Tas (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker); Edy van Renselaar (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector)