Zinnen en teksten krijgen betekenis : materiaal gebaseerd op het hoortrainingsprogramma "De luisterkubus"
Maud Smeets (Student); Kirsten Engbers (Student); Manon Graus (Student)
Onderzoek naar de betrouwbaarheid van de rekentest
Willeke Wassenberg (Student); Gaby Jacobs (Student)
Evaluation der Anwendbarkeit des computergestützten Aphasieprogrammes ‚Fleppo‘ – eine multiple Einzelfallstudie
Anna-Sophie Blauth (Student); Lisa Fuhrmann (Student)
De hanteerbaarheid van de autismevriendelijke versie van Taalsignaal Anders Spelling 1 in het gewoon en buitengewoon lager onderwijs in Vlaanderen.
Charlotte Maes (Student); Sanne van de Wijnckel (Student); Laurein Lutz (Student)
De criteriumvaliditeit van de TOR-BSST voor verpleeghuisbewoners fasec2 METC aanvraag
Aline Kroll (Student); Stella Heide (Student)
Meerwaarde van digitale programma’s/ apps ter ondersteuning van de logopedische spraak- en taaltherapie bij kinderen tussen 3;0 en 6;0 jaar
Sarah Görgens (Student); Julia Geiser (Student)
P.O.P.T. bei Ersetzungsprozessen phonologischer Störungen im
Laura Knauff (Student)
-Inwieweit beeinflusst eine Infektion der oberen Atemwege das Gehör und somit
Nina König (Student); Esther Dombrowski (Student)
The LittlEARS® Early Speech Production Questionnaire : vertaling, validatie en normering
Kathrin Schlüper (Student); Larissa Berger (Student); Sandra Simon (Student)
Cluster 2 – onderwijs: van cocon tot vlinder?
Marijke Breuer (Student); Eline Hochs (Student); Robin Moonen (Student)