Assertiviteit vs. lichaamsbewustzijn
Arjanne Anvelink (Student); Lia van der Maas (Begeleider)
Uitzettingsvrij composiet brugdek : onderzoek naar onderhoudsvrije voegen
Pieter Schreuder (Student); Willem Grisnich (Student); Peter Bosman (Lid Lectoraat)
An eHealth Innovation Map for Small and Medium-sized Enterprises : Towards Feasible, yet Convincing, Evidence
Ruud Janssen (Associate Lector); Marike Hettinga (Lector); Sikke Visser (Lid Lectoraat); Robbert Menko (Lid Lectoraat); Hilco Prins (Lid Lectoraat); Irene Krediet (Lid Lectoraat); Timber Haaker; Lianne Bodenstaff
Early Stages of Business Modeling for Open Source Home Care Technology : Lessons learned from an initial inventory
Elles Gyaltsen-Lohuis (Lid Lectoraat); Marike Hettinga (Lector); Ruud Janssen (Associate Lector); Jan Nauta (Lid Lectoraat); Sikke Visser (Lid Lectoraat)
Regio Zwolle monitor 2014: hoe identiteit en samenwerking een impuls geven aan een topregio
Aljona Wertheim- Davygora; Friso de Vor; Willem van der Velden; Huub Ruël; Laurent de Borman; Arjen Dekker; Coen Rigterink; Youssef Soulimani; Martin Tillema
Towards an Interactive Web Tool That Supports Shared Decision Making in Dementia : Identifying User Requirements
Marijke Span (Lid Lectoraat); Marike Hettinga (Lector); Carolien Smits (Lector); Leontine Groen-van de Ven (Lid Lectoraat); Jan Jukema (Lid Lectoraat); Anita Cremers; Myrra Vernooij-Dassen; Jan Eefsting
Cycle & Walk wishes analysis : a practical assessment method using child participation in improving child’s active mobility by changing walking and cycling infrastructure in ‘Healthy City Zwolle.
Roger Linger (Lid Lectoraat); Joop ten Dam (Lector); Ingrid Bakker (Lid Lectoraat)
Wat is het effect van modeling op het begrijpend leesniveau van mijn leerlingen?
M.M. Giezen (Student)
Plato’s voetafdruk : liberal arts en bildung in het hoger onderwijs
Olga Potters; Janike Wienk; Caroline Gaus; Jos Kleemans; Jeroen Lutters (Lector); Hanke Drop
Praktijkonderzoek naar het effect van schrijven van een PMT dagboek
Mia Scheffers (Begeleider); Esther Fuite (Student)