Marketing for humans’ sake (Deel 1)
Tijs Timmerman (Lector)
Marketing for humans’ sake (Deel 2)
Tijs Timmerman (Lector)
Marketing for humans’ sake (Deel 3)
Tijs Timmerman (Lector)
Marketing for humans’ sake (Deel 4)
Tijs Timmerman (Lector)
Keep Moving
Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Di-Janne Barten (Onderzoeker); J. van der Heiden (Onderzoeker); L. Visser (Onderzoeker)
Forensische best practices in de BW/MO
Sylvana Robbers (Onderzoeker); Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Annelies Sturm (Onderzoeker); Max Huber; Maaike van Vugt
A conceptual understanding of collaborative platforms peer-to-peer interaction experiences
André F. Durão (Onderzoeker); Xander Lub (Lector)
Exploring Variety in Factors That Stimulate Project Owners to Address Sustainability
Marco Barneveld (Onderzoeker); Gilbert Silvius (Lid Lectoraat)
Hoe verleiden we consumenten tot duurzamer modegedrag?
Annuska Toebast (Onderzoeker)
Focus op professie
Ron Bormans; Erwin van Braam; Saniye Çelik; Stephan Corporaal; Migchiel van Diggelen; Marleen Goumans; Evelyne Meens; Sebastian Olma; Margie Topp; Nico de Vos (Lector)