Exploring students' feedback seeking behavior in the context of programmatic assessment
Liesbeth Baartman (Lector); Hanneke Baukema (Onderzoeker); Frans Prins (Onderzoeker)
De bijdrage van professionalisering aan de toetsbekwaamheid van hbo-professionals
Bas Agricola (Onderzoeker); Kitty Meijer (Onderzoeker); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector)
Onderzoekend vermogen van docenten in het hoger beroepsonderwijs
Mariola Gremmen (Onderzoeker); Belinda Ommering (Onderzoeker)
Het leerteam als hart bij ISW, klopt het?
Corleen Knieriem (Docent)
Mea Culpa de complexiteit van financiële problematiek onder reclasseringscliënten
Gercoline van Beek (Phd)
Exploring nurse-sensitive patient outcomes in Dutch district nursing care: a survey study
Jessica D. Veldhuizen (Onderzoeker); Marieke J. Schuurmans (Onderzoeker); Misja C. Mikkers (Onderzoeker); Nienke Bleijenberg (Lector)
Covid-19 in de wijkverpleging
Jessica Veldhuizen (Onderzoeker); Manôn Schuurman (Onderzoeker); Sandra Zwakhalen (Onderzoeker); Bianca Buurman (Onderzoeker); Nienke Bleijenberg (Lector)
Oral Health Coaches at Well-Baby Clinics to Promote Oral Health in Preschool Children From the First Erupted Tooth
Peggy C.J.M. van Spreuwel (Onderzoeker); Katarina Jerković-Ćosić (Lector); Cor van Loveren (Onderzoeker); Geert J.M.G. van der Heijden (Onderzoeker)
Development and Diagnostic Accuracy of a Shortened Dutch Naming Test for People with Aphasia Using Item Response Theory
Eline Alons (Onderzoeker); Lotti Dijkhuis (Onderzoeker); Piet van Tuijl (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker)
A systematic approach to quantify the influence of indoor environmental parameters on students' perceptions, responses, and short-term academic performance
Henk W. Brink (Onderzoeker); Marcel G.L.C. Loomans (Onderzoeker); Mark P. Mobach (Onderzoeker); Helianthe S.M. Kort (Lector)