Reframing teacher professional identity and learning
Douwe Beijaard (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Gonny Schellings (Onderzoeker)
Waar staan we in de aanpak van dakloosheid in Nederland
Max Huber; Lia van Doorn (Lector); Maarten Davelaar (Onderzoeker)
Concerns of Owner‐Occupants in Realising the Aims of Energy Transition
Mieke Oostra (Lector); Nelleke Nelis (Onderzoeker)
Schoolvaktherapie: Een specialisme in ontwikkeling
Trisha J.M. Gouwens (Student)
Illustrating conceptual understanding in international business undergraduate writing
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Psychometric evaluation of the Decision Support Tool for Functional Independence in community-dwelling older people
Sander van Bijsterveld (Onderzoeker); Di-Janne Barten (Onderzoeker); Esther Molenaar (Onderzoeker); Nienke Bleijenberg (Lector); Niek de Wit (Onderzoeker); Cindy Veenhof (Lector)
Geriatric Falls: A Registry-Based Study in the Netherlands
Frank H.O. Verbeek (Onderzoeker); Wietske H.W. Ham (Onderzoeker); André L.M. Verbeek (Onderzoeker); Janneke M. de Man-van Ginkel (Onderzoeker); Harmieke van Os-Medendorp (Onderzoeker); Paul Westers (Onderzoeker); Luke P.H. Leenen (Onderzoeker)
Duurzaam leren
Marlies van Steenbergen (Lector); Joris Gresnigt (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector)
Stress-sensitief inrichten
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Mulders; Nadja Jungmann (Lector)
1001 Small Victories: Deaf Academics and Imposter Syndrome
M Chua (Onderzoeker); Maartje de Meulder (Onderzoeker); Leah Geer (Onderzoeker); Jonathan Henner (Onderzoeker); Lynn Hou (Onderzoeker); Okan Kubus (Onderzoeker); Dai O'Brien (Onderzoeker); Octavian Robinson (Onderzoeker)