Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Een soepele overgang van PO naar VO
Bochane, Margot; Steenbeek, Henderien; Luinge, Margreet; Pauwels, Henriëtte; van der Kamp, Carolien
Restoration of herbivory on Caribbean coral reefs
Butler, M.J.; Durain, A.; Feehan, C.J.; Harborne, A.R.; Hylkema, A. (Onderzoeker); Patterson, J.T.; Sharp, W.C.; Spadaro, A.J.; Wijers, T. (Onderzoeker); Williams, S.M.; Arias González, J.E.
Game je stem fit: stemtraining middels een app
Inge Groenendaal (Student)
Routekaart voor (regie)docent bij begeleiding mantelzorgende student
F.E. Witkamp; S. Paker-Altun
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Personality characteristics of Dutch nurse anesthetists and surgical nurses when compared to the normative Dutch population, a quantitative survey study
Vermeulen, Marie-Anne A.P.; Hill, Jonah M. (Faculteit Gezondheid); van Vilsteren, Bart; Brandt-Hagemans, Shirley C.F.; van Loon, Fredericus H.J.
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Bridging the research-practice gap: understanding the knowledge exchange between design research and social design practices
Wina Smeenk (Lector); Marieke Zielhuis; Koen van Turnhout