Kansengelijkheid in het onderwijs is niet echt mijn ding
E.J. van Schooten
Children's mathematical development and learning needs in perspective of teachers' use of dynamic math interviews
J.M.M. Kaskens
Embedding personal data minimization technologies in organizations: needs, vision and artifacts
M.S. Bargh; R.F. Meijer; S. van den Braak; A. Latenko; M. Vink; R. Choenni
Dat is crimineel!
A.F. de Wild; J. Maan
Development of a blueprint for integrated care for vulnerable pregnant women
H.W. Torij; A.A. Venekamp; H.J.M. van Heijningen-Tousain; E.M. Wingelaar-Loomans; J. van Rijckevorsel-Scheele; J.P. de Graaf; M.P. Lambregtse - van den Berg; E.A.P. Steegers; M.J.B.M. Goumans
Transfer in care and diabetes distress in young adults with type 1 diabetes mellitus
J.N.T. Sattoe; M.A.C. Peeters; M.B. Bronner; A.L. van Staa
Opinie: Sterven is niet te managen, aanvaard het
J.J. van Baardewijk; R. van Bemmel
Do physical work factors and musculoskeletal complaints contribute to the intention to leave or actual dropout in student nurses? A prospective cohort study
J.A.H.M. Kox; J. Runhaar; J.H. Groenewoud; S.M.A. Bierma-Zeinstra; E.J.M. Bakker; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
De kunst van AI voor iedereen: de verbindende kracht van cultuur en media
E. Boekesteijn; M. Cohen; F. Grotenhuis; N. Helberger; L. Hollink; C. Liem; E. van Nispen tot Sevenaer; D. Odijk; J. Oomen; J. van Ossenbruggen; P.W.M. Rutten; N. van Schaverbeke; R. van der Veen-Oei; F. Visser; L. Wilms
Monitor creatieve industrie 2021: Nederland, top-10 steden, gevolgen van COVID-19
P.W.M. Rutten; W. Manshanden; F. Visser