Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
Hanno van Keulen (Lector); Nicole van Aar (Docent); Marlies Aldewereld-Paenen (Onderzoeker); Manon Schrijnemaekers (Stafmedewerker); Carlijn Veldhorst
Aansluiting gezocht! : een handboek voor het organiseren van dialoogsessies tussen technische opleidingen en bedrijven
Marita Alons; Menno Vos (Associate Lector); Ramona de Lange (Lid Lectoraat); Stephan Corporaal
Do (pre)adolescents mind about healthy media use: relationships with parental mediation, demographics and use of devices
Peter Nikken (Lector)
How to educate navigators in a complex world: making a case in higher professional education in The Netherlands
Paul van der Cingel (Docent)
Werken in de nieuwe industriële revolutie : verwachtingen van werkgevers in de techniek over de werknemer van de toekomst
Stephan Corporaal; Menno Vos; Maarten van Riemsdijk; Sjiera de Vries (Lector)
The emerging role of advisory boards in strategizing in family firms : a sensemaking perspective
Judith van Helvert-Beugels (Lector)
Als woorden te kort schieten : een meesterstuk waarin met behulp van 3D-animaties uitleg wordt gegeven over verschillende wiskundige onderwerpen.
Ernst-Jan Nieland (Student); Els Franken (Begeleider)
Werkgeheugen en wiskunde
Ralph A. Meerholz (Student); Jos Alkemade (Begeleider); Willem van der Vegt (Begeleider)
Innovations in education
Klemen Širok; Marja-Liisa Kakkonen; Heico van der Blonk