’Welke handvaten heeft de groepsleerkracht nodig voor het begeleiden van het jonge hoogbegaafde kind en op welke manier kan de groepsleerkracht het kind blijven stimuleren?’
Jeroen Robert Fuijkschot; Joanneke Kuipers
Estimating Impacts
Conrad Lashley (Onderzoeker); Albert Postma (Onderzoeker)
Groepsverblijven Ameland
Albert Postma (Onderzoeker); Ben Wielenga (Onderzoeker); Sarah Neehus (Onderzoeker)
Participatiestructuren in de klas en de samenleving van de toelomst
Albert P. Walsweer; Frans C. Hiddink; Jan Berenst
Optellen en aftrekken tot en met 20 met tientalpassering
Betsy Wink; Gerda Glaasker; Jaap Tuit
Onderzoekend leren
Cathrien Kats; Yvonne Wijdeven; Sharon Prins
Onderzoeken, onderwijzen en ondernemen, zó dat ‘het klikt’
Jaap van de Loosdrecht
Geluk bij ouderen
Kathey Zwarts; Annette Keuning; Nadine Wilczak
Beeldende therapie voor jongeren met een verstandelijke beperking en een laag zelfbeeld
Lianne Esmée Zonneveld; Sjaak Sophie; Marga Springer
Opbrengstgericht werken bij techniek
Michelle Teuben; Jan Kruimink