Cliënt als respondent ‘’Mijn mening telt ook!’’
Dieuwertje Abeling-Boselie; Daniëlle M.J. Rozeboom (Student)
Pijneducatie
Sander Dautzenberg (Student); Jordy Essers (Student); Marc van Kimmenade (Student)
Brief report: Follow-up outcomes of multisystemic therapy for adolescents with an intellectual disability and the relation with parental intellectual disability
Annemarieke Blankestein; Aurelie Lange; Rachel van der Rijken; Ron Scholte; Xavier Moonen (Lector); Robert Didden
Towards a sustainable model of innovative work behaviors’ enhancement
Jol Stoffers (Lector); Beatrice van der Heijden; Ilse Schrijver (Lid Lectoraat)
Definitions, key themes and aspects of ‘ageing in place’
Katinka Pani-Harreman (Lid Lectoraat); Gerrie Bours (Lid Lectoraat); Inés Zander; Gertrudis Kempen; Joop van Duren (Lector)
“I’m sure we talked about it”: Midwives experiences of ethics education and ethical dilemmas
Michele Megregian; Lisa Kane Low; Cathy Emeis; Raymond de Vries (Lid Lectoraat); Marianne Nieuwenhuijze (Lector)
Frailty screening in hospitalised older adults
Ron M.J. Warnier; Erik van Rossum (Lector); Sander M.J. van Kuijk; Fabienne Magdelijns; Jos Schols; Gertrudis I.J.M. Kempen
Challenges of combining work and unpaid care, and solutions
Alice Spann; Joana Vicente; Camille Allard; Mark Hawley; Marieke Spreeuwenberg (Lid Lectoraat); Luc de Witte
Vaktechneut, afgeserveerde ‘kamergeleerde’ of cruciale en sprankelende functie?
Eric Mantelaers (Lid Lectoraat); Martijn Zoet (Lector)
Stille kracht
Eric Mantelaers (Lid Lectoraat); Henk Vlaming