Artistic Strategies in the Network Society
Emiel Heijnen
Wat leert een kind op de basisschool
Sarah van Halderen; Marjo van Hoorn (Begeleider)
VAN FILMVORMING TOT FILMEDUCATIE
Dorothee Keverkamp; Marjo van Hoorn (Begeleider)
De documentaire en kunsteducatie
Willemiek van den Oever; Folkert Haanstra
Dans als thuiskunst van scholieren
Wil Walvis; Emmy Wouters; Carolien Hermans (Begeleider)
Het Cultuurprofiel van de Werkplaats Kindergemeenschap, Stand van zaken/ blik op de toekomst.
Ingrid van de Putte; Terry de Visser - van den Akker; Marjo van Hoorn
Cultuurparticipatie: “Wie Waar naar toe gaat en Waarom?”
Karin Borgman; Folkert Haanstra (Begeleider); Marjo van Hoorn (Begeleider)
De Terry Barrett aanpak voor kunstbeschouwing
Christine Breeveld; Marcella van Zanten; Folkert Haanstra (Begeleider)
DE TALENTBAND
Hans van Eerden; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Het toekomstbeeld voor Hafabra en jongeren
Tina Buis; Marjo van Hoorn (Begeleider)