Audience experiences of interactive dance performances
Leah Jacob; Carolien Hermans
Towards a greater appreciation of contemporary dance by young people
Leah Jacob; Folkert Haanstra (Begeleider); Marjo van Hoorn (Begeleider)
AUDIOVISUELE VORMGEVING IN HET VOORTGEZET ONDERWIJS
Dorothee Keverkamp; Jane Waltman; Marjo van Hoorn (Begeleider)
Creativiteit stroomt waar het niet gaan kan. Waar werkt een MBO Artiest?
Marga Douma-Alta; Marjo van Hoorn (Begeleider)
DE ATELIERFUNCTIE VAN MUSEA IN NEDERLAND
Eva Rijs; Marjo van Hoorn (Begeleider)
“ SCHEPPEN EN SCHOUWEN” en“hoe je een potlood vast moet houden.”
Regina Jacometti; Karin Borgman; Folkert Haanstra (Begeleider)
Musea en games de edutainment factor van tikkit
Annet Appelman; Eva Rijs; Folkert Haanstra (Begeleider)
Dans Werkt Een onderzoek naar het werkveld van afgestudeerde MBO dansers en choreografen
Marga Douma-Alta; Marjo van Hoorn (Begeleider)
'Let me tell you about Hadrian's Wall...'
Michael Shanks; Riemer Knoop
De altermoderne docent is een...
Robert Klatser