Van het gas af wordt makkelijker
Rob ter Steeg (Onderzoeker)
Formatief evalueren als doelgericht en interactief proces
Judith Gulikers; Tamara van Schilt-Mol (Lector); Liesbeth Baartman (Lector)
Programmatic assessment design choices in nine programs in higher education
Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Lector); Cees van der Vleuten
Retrospectief onderzoek naar patiënten die herstellen van COVID-19 bij de diëtist in de eerste lijn.
Isa de Roo (Student); Asha van der Velden (Student); Marian de van der Schueren (Docent)
Design Thinking bij Master Circulaire Economie
Hilde de Groot (Onderzoeker)
Tool Leren(d) impact maken
Haske van Vlokhoven; Anne Khaled
Communicatie: een wereld van verschil
Silke Deckers (Student); Carolien Meijers (Student); Brechtje van Gent (Docent)
Oplossingsgericht werken met multiprobleemgezinnen en ouders met lvb
Mira Janssen (Student); Gerda Bijzet (Student)
IFD-bouw bij bestaande bruggen voor de mobiliteit van de toekomst
Lucas Verhofstad (Student); Mattia Bongers (Student)