The conceptualisation of vital communities related to ageing in place
Katinka Pani-Harreman (Lid Lectoraat); Joop van Duren (Lector); Gertrudis Kempen; Gerrie Bours (Lid Lectoraat)
Implicit and explicit motor learning interventions have similar effects on walking speed in people after stroke
Li-Juan Jie (Lid Lectoraat); Melanie Kleynen (Lid Lectoraat); Kenneth Meijer; Sandra Beurskens (Lector); Susy Braun (Lector)
Waarnemen van veranderingen
Patrick Debats (Lid Lectoraat); Marcel van der Klink (Lector)
Employable through social media
Omar Habets (Lid Lectoraat); Beatrice van der Heijden; Omar Ramzy; Jol Stoffers (Lector); Pascale Peters
Regionale technologie gedreven arbeidsmarktinitiatieven in beeld gebracht
Jol Stoffers (Lector); Ilse Schrijver (Lid Lectoraat); Erik Canisius (Lid Lectoraat); Jenny Wijnen-Amanchar (Lid Lectoraat); Manon Geraedts (Lid Lectoraat)
The role of time, weather and Google Trends in understanding and predicting web survey response
Qixiang Fang; Joep Burger; Ralph Meijers; Kees van Berkel (Lector)
Ervaringen met online onderwijs in coronatijd bij Zuyd Hogeschool
Miriam Goes-Daniëls (Lid Lectoraat); Marcel van der Klink (Lector)
Sociale Innovatie Monitor Limburg 2019
Jol Stoffers (Lector); Anne Kleefstra (Docent); Jenny Wijnen-Amanchar (Lid Lectoraat); Ruud Gerards; Mark Hendriks; Andries de Grip
Prevalence of and relationship between adverse childhood experiences and family context risk factors among children with intellectual disabilities and borderline intellectual functioning
Jessica Vervoort-Schel; Gabriëlle Mercera; Inge Wissink; Peer van der Helm; Ramon J.L. Lindauer; Xavier Moonen (Lector)
Dance movement therapy for clients with a personality disorder
Simone Kleinlooh (Lid Lectoraat); Rosemarie Samaritter (Lid Lectoraat); R.M. van Rijn; G. Kuipers; J.H. Stubbe