Challenge-Based Learning als kans voor een leven Leven Lang Ontwikkelen voor professionals
Mariëlle Verhoef; jos sanders
Stappenplan CBL
jos sanders; Mariëlle Verhoef
Hoe word je een ‘responsief individu’?
Mariëlle Verhoef
The internalization of aptamers in dendritic cells, modulating antigen presentation
Phuong Thanh Nguyen (Student)
Support for relatives in the intensive care unit: lessons from a cross-sectional multicentre cohort study during the COVID-19 pandemic
Sophie C. Renckens; H. Roeline Pasman (Phd); Hanna T. Klop; Chantal du Perron; Lia van Zuylen; MAH Steegers; Birkitt L. ten Tusscher; Floor C.H. Abbink; Wouter de Ruijter; Lilian Vloet (Lector); Stephanie C.E. Koster; Bregje D. Onwuteaka-Philipsen
Evidence-based interventions for health professionals in critical en emergency care contributing to sustainable healthcare and green attitude: a systematic review protocol
Paul Rood (Onderzoeker); Sivera Berben (Associate Lector); Bastiaan Ort (Onderzoeker); Thomas Pelgrim (Onderzoeker); Lilian Vloet (Lector)
RNAi as a tool of silencing Alzheimer’s disease genes
Anita Semjonova (Student)
Towards precision medicine for septic patients
Bram Snoek (Student)
Ik ben er voor jou!
Marion Scholten (Student); Anja Zimmermann (Docent)