‘Houden van je werknemers en werknemers van jou laten houden!’
Lian Deijkers (Begeleider); Niels Brans (Student)
Masterclass Wederkerigheid in (organisatie) netwerken
Zuidersma, Jelly
Bordspel helpt bedrijfsopvolgers op weg
Kruisselbrink, E.
Inleiding bedrijfsethiek II.A Hoe analyseer je een moreel probleem?
J.J. van Baardewijk
Inleiding bedrijfsethiek II. B Hoe analyseer je een moreel probleem
J.J. van Baardewijk
Inleiding bedrijfsethiek II. C Hoe analyseer je een moreel probleem?
J.J. van Baardewijk
Inleiding bedrijfsethiek II.D Hoe analyseer je een moreel probleem?
J.J. van Baardewijk
Klanttevredenheidsonderzoek AHV Benelux
Immink, N. (Student); Rooze-Veenstra, H.J.R.
Consumentengedrag: waarden en lifestyle (H12)
Alsem, Karel Jan