Innoveren binnen handbereik: een exploratie naar innovatie bij MKB bedrijven in de maakindustrie
Hatte van der Woude (Lid Lectoraat); S.J.M. (Saskia) Harkema (Lector)
Negatieve beeldvorming over Antilliaanse jongeren
Omar Da Costa Gomez (Student); H.L.N. Peterse (Begeleider)
Aruba Aloe, entering the Dutch market
Jonathan Wever (Student); J. Veldman (Begeleider)
De mogelijkheden om de kwaliteit van het Shared Service Center te meten
Kim Veerkamp (Student); Martin Metselaar (Begeleider)
Op weg naar een professionele facilitaire frontoffice! : een onderzoek naar de professionaliteit van de facilitaire frontoffices bij vier kerndepartementen in Den Haag. De consequenties van het invoeren van model Abbink worden inzichtelijk gemaakt en er w
Floortje Botzen (Student); M.C.Th. Harlaar-Oostveen (Begeleider)
Hoe maken scholieren hun studiekeuze
Janna Houben (Student); Rob Voorhoeve (Begeleider)
Dromen in een veranderende wereld Duurzaamheid als kans voor ondernemers
drs Boudewijn Raessens (Docent)
Marketingcommunicatieplan 4all-Sport " Een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties"
Frank Bruijnen (Student); Lilian Reckers (Begeleider); Jos Verheiden (Begeleider)
Wij veranderen, veranderen jullie mee?
Silke Dekker (Student); Sanne van de Sande (Begeleider)
Regel het goed!
Anja Bierings (Student); Tanny Kertzman (Begeleider)