Factsheet project ervaringsreconstructies rekenen
Mascha Enthoven (Lector); Theo van den Bogaart. (Onderzoeker); Sanne Deckwitz (Onderzoeker)
Higher Education Institution (hei) learning hubs: a case study on social entrepreneurship in Thailand and Myanmar
Liliya Terzieva (Onderzoeker); Lisa Mahajan (Onderzoeker); Monique Schulte (Onderzoeker)
Dood zijn betekent dat je ECHT nooit meer levend wordt
Rosita de Roode (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
“We doen het met ze tweeën.”
Tiffany Smit (Student)
Een kwaliteitsvolle aanpak rond het studiekeuzeproces creëren in de tweede graad van het secundair onderwijs samen met het mentoren-, zorg- en coördinatieteam
Marianne Laermans (Student)
‘Daar waar het om hechting gaat, heb je er twee nodig’
Josephine Dolmans (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
You have to fight to get there: an exploratory study into the experiences of refugee-background students in higher education
D.A. van Dijk; A. Kooiman
Samenwerking met RENN4; onderzoek binnen gespecialiseerd onderwijs
Steenbeek, Henderien
Burgerschapsonderwijs School A
Lisanne Bijsterbosch (Student); Henk Drost (Begeleider)
Eigenaarschap stimuleren in de bovenbouw
Mariska Melenhorst (Student); Joland ten Brinke (Begeleider); Henk Drost (Begeleider)