Artifcial Intelligence in Education: Implicationsfor Policymakers, Researchers, and Practitioners
Pierre Gorissen; Dirk Ifenthaler; Rwitajit Majumdar; Miriam Judge; Shitanshu Mishra; Juliana Raffaghelli; Atsushi Shimada
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Evaluatie Professionalisering iXpact 2020-2024
Madeleine Hulsen; Pierre Gorissen; Tanja van Grinsven; Irma van der Neut
Multiperspective Evaluation
Klaas Reinders
Eco-sociale praktijken: tien portretten
Richard de Brabander (Lector)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Poster Student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)