Complicaties in de overgang van groep 2 naar 3, op het gebied van het rekenonderwijs
Eva Pastoor (Student)
Welke belemmeringen ervaren de leerlingen uit de bovenbouw? En hoe zijn die te verminderen?
Christiane Pijper (Student)
Leerlijn Engels, overgang po-vo
Suzanne Tuik (Student)
Effects of socioscientific issues-based teaching on attitudes: students’ resources as moderator
L.T. Klaver; L.J.F. Guérin; P.H.M. Sins; J.H. Walma van der Molen
Being a first generation student in an honours programme
Kamans, Elanor; Langeloo, Annegien
Learning pathways in Dutch VET compared in terms of curriculum design aspects and students' acquired VET diplomas and transitions to higher VET levels
H. Biemans; E.B. Klatter; H. Mariën; A. van der Meijden; F.R. Kreutz
Poster Sense of belonging among international students'
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Fleur Hessing (Onderzoeker)
Het juk van jonge vrouwen
Machteld de Jong (Lector); Peter Henk Steenhuis
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Een onzichtbare generatie op de arbeidsmarkt? Verantwoordingsrapportage
Machteld de Jong (Lector); Henk Steenhuis (Onderzoeker)