Puzzelen bij het overstappen van gepersonaliseerd leren naar regulier onderwijs
Hans Coumans (Student)
Multicultureel onderwijs
Elise Koetsveld
Reflective goal-setting improves academic performance in teacher and business education: a large-scale field experiment
I. Dekker; M. Schippers; E.J. van Schooten
Taalonderwijs op de ABC-eilanden: de brede context
J. Kibbelaar; A.J.S. van Gelderen
Het gebruik van hulp- en trainingsmiddelen bij paard en hond
Laar, A. van (Student); Haven-Pross, S.
Verbinding in de beroepskolom: effecten van doorlopende leertrajecten
A.J.H. van der Meijden; E.B. Klatter; H. Biemans; H. Mariën; L. Magereij; C. de Vre-Oprel; H. de Jonge
Challenge-Based Learning als kans voor een leven Leven Lang Ontwikkelen voor professionals
Mariëlle Verhoef; jos sanders
Stappenplan CBL
jos sanders; Mariëlle Verhoef
Hoe word je een ‘responsief individu’?
Mariëlle Verhoef