Agency of educational professionals: How to become a Superagent
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg
Formative Use of Assessment to Foster Self-Regulated Learning
Jeroen van der Linden
AGENCY OF EDUCATIONAL PROFESSIONALS: HOW TO BECOME A SUPERAGENT
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg; Annemieke de Jong
LANGUAGE AWARENESS AND MULTILINGUALISM IN TEACHER EDUCATION
Annemieke de Jong
Developing Questioning Literacy with the Question Compass
Harry Stokhof (Onderzoeker); Ilse Wintermans (Onderzoeker); Jeroen van der Linden
Muziekeducatie - een kwestie van betekenis
Bisschop Boele, Evert
Landelijke Onderwijsdag Consortium Beroepsonderwijs
Oosterwijk, Renée Inger
BINDEN EN BOEIEN TOT NA DE UITGANG
Mariëlle Verhoef; jos sanders; Ellen Leenaarts
De student aan de knoppen
Rutger Kappe (Lector); Renée Hendriks (Onderzoeker)
The student in control
Renée Hendriks (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)