PLG's Basisvaardigheden Quadraam
Roel Grol
Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Zelfregulerend leren in het W&T-basisonderwijs: praktijkboek voor leraren
P.H.M. Sins; J. de Brouwer; A. van Dijk; T. Eysink; V.E. Morssink-Santing; L.T. Klaver
Rondetafelbijeenkomst: Assessment Web Scan
Kyle van den Langenberg; Marion van de Wijdeven; Linda Jakobs
Factsheet studentenwelzijn 2024
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Sense of Belonging onder Internationale Studenten
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Fleur Hessing (Onderzoeker)
Complicaties in de overgang van groep 2 naar 3, op het gebied van het rekenonderwijs
Eva Pastoor (Student)
Welke belemmeringen ervaren de leerlingen uit de bovenbouw? En hoe zijn die te verminderen?
Christiane Pijper (Student)