De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Exploring New Markets: A Value-Driven Marketing Model

How AgricDynamic Common Initiative Group can better market chicken produce in Ndop, Ngoketunjia Division,North West Province - Cameroon

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Exploring New Markets: A Value-Driven Marketing Model

How AgricDynamic Common Initiative Group can better market chicken produce in Ndop, Ngoketunjia Division,North West Province - Cameroon

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

This research paper examines the root causes of the marketing challenges facing AgricDynamic Common Initiative Group with main focus of recommending a marketing plan that could better solve the challenges studied.

OrganisatieHogeschool Utrecht
OpleidingInternational Business en Management
AfdelingInternational Business Studies
Jaar2013
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk