Het programma ‘’Key’’
inpassing processen op het nieuwe ordermanagementsysteemHet programma ‘’Key’’
inpassing processen op het nieuwe ordermanagementsysteemSamenvatting
In dit onderzoek is er gepoogd antwoord te krijgen op hoe Translink met haar kaart en klant gerelateerde bedrijfsprocessen zo optimaal mogelijk kan aansluiten op het nieuwe systeem voor ordermanagement.
Het huidige ordermanagement van Translink is een op Microsoft Dynamics AX gebaseerd maatwerk pakket, dat in november 2016 niet meer wordt ondersteund door Microsoft. Het ordermanagementsysteem kost Translink enorm veel geld en tijd om door te ontwikkelen, te testen, deployment werkzaamheden te verrichten en te beheren.
Om deze redenen is Translink genoodzaakt het systeem te vervangen naar een gestandaardiseerd pakket om de operationele continuïteit te kunnen waarborgen. Dit betekent in feite dat de huidige processen op het nieuwe systeem aangepast zouden moeten worden.
Echter was het voor Translink niet duidelijk in hoeverre de huidige kaart en klant gerelateerde bedrijfsprocessen door het nieuwe ordermanagementsysteem ondersteund worden en, wanneer dat niet het geval is, op welke manier deze aangepast moeten worden om alsnog ondersteund te worden.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | ICT |
Afdeling | ICT |
Partner | Translink. Amersfoort |
Datum | 2015-03-27 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |