Hoe kan de gemeente Soest aan de verwachtingen van de burger voldoen vanuit het oogpunt van de burgerrollen beschreven in 'Waar staat je gemeente'?
Hoe kan de gemeente Soest aan de verwachtingen van de burger voldoen vanuit het oogpunt van de burgerrollen beschreven in 'Waar staat je gemeente'?
Samenvatting
Hoe kan de gemeente Soest aan de verwachtingen van de burger voldoen vanuit het oogpunt van de burgerrollen beschreven in 'Waar staat je gemeente'?
Subvragen:
1.Hoe kan de gemeente Soest zicht krijgen op de verwachtingen van de burger in zijn / haar burgerrollen?
2.Hoe presteert Soest op het aspect kwaliteit van dienstverlening volgens landelijke ontwikkelingen / normstelling?
3.Hoe presteert Soest op het aspect kwaliteit van dienstverlening in vergelijking met andere gemeenten?
4.Hoe presteert Soest op het aspect kwaliteit van dienstverlening volgens eigen organisatie (gemeente Soest)
5.Welke organisatiebrede speerpunten zijn te formuleren voor verbetering kwaliteit dienstverlening ten opzichte van de prestaties van Soest?
6.Welke prioriteiten stelt de directie van de gemeente Soest?
7.Welke aanbevelingen kunnen gedaan worden om de speerpunten te realiseren zodat Soest beter presteert op de kwaliteit van dienstverlening?
- Welke verbeteringen zijn bij welke speerpunten van belang?
- Wat zijn aandachtspunten bij het realiseren van de verbeteringen?
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Management, Economie en Recht |
Afdeling | Business Economics |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |