De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Werving en overtuiging

VPRO en de Avontuurlijke Stadsbewoner

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Werving en overtuiging

VPRO en de Avontuurlijke Stadsbewoner

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie beschrijft het onderzoek naar het online overtuigingsprobleem van de VPRO. De reden voor dit onderzoek is dat de organisatie kampt met een krimpende betalende achterban, en met de socialmedia-advertenties een nieuwe doelgroep niet weet te overtuigen tot donateurschap. Doelstelling van het onderzoek is inzicht geven in de huidige overtuigingsmethoden van de organisatie, de doelgroep en de concurrent, teneinde een communicatieadvies te geven over hoe de VPRO zorgt voor een toename van de jonge doelgroep in de betalende achterban.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
PartnerVPRO
Datum2021-01-04
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk