Onderzoek naar de optimalisatie van de social media kanalen van Shake-on B.V.
Onderzoek naar de optimalisatie van de social media kanalen van Shake-on B.V.
Samenvatting
Shake-on is actief op de B2B markt op het gebied van evenementen/netwerk industrie. Shake-on is een vrij jong en innovatief bedrijf en wordt steeds bekender. Shake-on genereert nieuwe afnemers op vrijwel eigen wijze. De bedrijven en contactpersonen worden benaderd via evenementen, klantenbestanden of door het zelf zoeken naar potentiële afnemers. Aangezien Shake-on vooral via eigen netwerk en persoonlijk potentiële acquisitie afnemers benadert, ligt hier een grote kans om de social media kanalen van Shake-on te optimaliseren om zo het beslissing- en koopproces positief te beïnvloeden van een potentiële afnemer.
Dit onderzoek heeft als doel inzicht te bieden hoe de social media kanalen van Shake-on geoptimaliseerd kunnen worden om zo het besluitvormingsproces van de afnemer positief te beïnvloeden. Dit zal uiteindelijk een adviesrapport opleveren, waarin is onderzocht hoe Shake-on zijn social media kanalen het beste kan inzetten om zo de potentiële en huidige doelgroep positief te beïnvloeden in zijn- en/of haar beslissing.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partner | Shake-on B.V. |
Datum | 2018-08-20 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |