Het doelgericht inzetten van spel op de Naschoolse Dagbehandeling
Het doelgericht inzetten van spel op de Naschoolse Dagbehandeling
Samenvatting
In dit onderzoek heb ik antwoord proberen te vinden op de vraag: "Hoe kan spel, volgens de inzichten van pedagogische medewerkers, de behandelcoördinator en de speltherapeut, nog meer doelgericht worden ingezet in de behandeling van licht verstandelijk beperkte jongeren van 7 tot en met 14 jaar van de Naschoolse Dagbehandeling te Leiden?" Dit heb ik gedaan door onderzoek te doen naar de literatuur en interviews te houden met de pedagogische medewerkers, de behandelcoördinator en de speltherapeut van de NSDB.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | SP Sociaal Pedagogische Hulpverlening |
Afdeling | Academie voor Sociale Professies |
Partner | Ipse de Bruggen, Naschoolse Dagbehandeling Leiden |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |