De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe sluit je als gemeente aan op de klantreis van jouw inwoners ?

Hoe sluit je als gemeente aan op de klantreis van jouw inwoners ?

Samenvatting

Hoe richt je als gemeente de interactie met inwoners op een onderbouwde manier in? Het kan helpen om vanuit de klantreis te denken die verschillende inwoners in een participatie- of dienstverleningstraject doorlopen. In dit artikel vertellen we over een openbare, gratis tool die gemeentelijke communicatieprofessionals helpt om de interactie met inwoners gedurende een traject verder te optimaliseren. Deze tool geeft voor verschillende doelgroepen een advies over welk kanaal in te zetten in welke fase van de klantreis. Ieder mens is immers anders en doorloopt zijn of haar eigen klantreis in het contact met de gemeente.

OrganisatieHAN University of Applied Sciences
AfdelingAcademie Organisatie en Ontwikkeling
Kenniscentrum Business Development & Co-creation
Academie Business & Communicatie
Lectoraten
LectoraatHuman Communication Development (is removed)
Human Communication Development
Gepubliceerd inFrankwatching
Jaar2021
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk