Visies in ontwikkeling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Visies in ontwikkeling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit cahier worden visies verzameld en tegen elkaar afgewogen.
Visies op vakgebieden: de theorie der kunsten, de museumeducatie
en de vakdidactiek. Waar staan we en welke kant gaan we
op? De beeldende kunst is vertegenwoordigd door een dubbel beeldportfolio:
daar worden visies duidelijk zonder verklarende tekst.
Beelden die zichzelf dragen.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Academie voor Beeldende Vorming |
Afdeling | Fontys Hogeschool voor de Kunsten |
Gepubliceerd in | Cahier ABV Academie voor Beeldende Vorming, Tilburg, Uitgave: 1 |
Datum | 2008-11-04 |
Type | Boek |
ISBN | 978-90-79941-01-9 |
Taal | Nederlands |