De behoeftes van de PrO leerlingen, op de voet gevolgd
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De behoeftes van de PrO leerlingen, op de voet gevolgd
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Ik heb onderzoek gedaan naar de behoeftes van PrO leerlingen in de onderbouw van de Velddijk, een cluster 4 school. Ik heb voor dit onderzoek gekozen, omdat ik zelf dagelijks in de praktijk te maken heb met deze groep leerlingen. Het gaat over een betrekkelijk nieuwe doelgroep voor de Velddijk, maar ook voor de rest van Nederland: de cognitief beperkte leerling met gedragsproblemen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |