De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Info Support beheert omgevingen voor verschillende klanten. Deze omgevingen moeten idealiter non-stop beschikbaar zijn. Dit is echter niet altijd het geval. Sommige problemen zorgen er zelfs voor dat de (machine op een) omgeving (tijdelijk) niet meer beschikbaar is. Er kunnen problemen optreden door een groot aantal oorzaken. Als op voorhand gemeld wordt wanneer een omgeving problemen dreigt te krijgen, zou een werkelijk probleem mogelijk voorkomen kunnen worden. Gedurende dit afstudeerproject werd er onderzocht hoe aan de hand van systeeminformatie en (de inhoud van) logbestanden problemen voorspeld kunnen worden. De resultaten van het onderzoek moesten uitgewerkt worden in een proof of concept.

OrganisatieFontys
OpleidingICT & Software Engineering
AfdelingFontys ICT
PartnerInfo Support B.V., Veenendaal
Datum2016-01-07
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk