De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een onderzoek naar plattelandstoeristen en plattelandsondernemers voor een nieuwe marketingcommunicatiestrategie voor bijTeun

Een onderzoek naar plattelandstoeristen en plattelandsondernemers voor een nieuwe marketingcommunicatiestrategie voor bijTeun

Samenvatting

Er is onderzoek gedaan naar: twee zaken. Aan de ene kant is er onderzocht hoe de aangesloten plattelandsondernemers van bijTeun zich in de huidige markt profileren en hoe zij zich in de toekomst willen profiteren. Hierbij staat de (online) marketingstrategie van de ondernemers centraal.
Aan de andere kant is er onderzoek gedaan naar kenmerken van plattelandsconsumenten en hun informatiebehoeften omtrent plattelandsmarketing om een profiel van deze consumenten te kunnen ontwikkelen.

OrganisatieChristelijke Hogeschool Ede
OpleidingCommunicatie
AfdelingAcademie Journalistiek & Communicatie
PartnerCliptoo Veenendaal
Jaar2014
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk