Een website als groeimiddel: bekend raken met je eigen concept
Een website als groeimiddel: bekend raken met je eigen concept
Samenvatting
Dit hoofdstuk gaat over het ontwikkelen van je eigen concept met behulp van
een website, en daar bekendheid mee krijgen. Het maken van een website
dwingt je, nog meer dan bij het schrijven van een artikel of boek, tot het maken
van keuzes. Wat is mijn concept eigenlijk? Hoe kan ik dit illustreren? In welke
‘werelden’ wil ik autoriteit opbouwen? Welke links moet ik daarvoor leggen?
Wat heb ik al? Welke downloads bied ik aan en waarom? Hoe heb ik het daar als
adviseur over bij mijn klanten?
Organisatie | Avans Hogeschool |
Afdeling | Expertisecentrum Sustainable Business |
Lectoraat | Lectoraat Sustainable Working and Organising |
Gepubliceerd in | Ruimte maken voor de onderzoekende professionaliteit: onderzoekend handelen, handelend onderzoeken Gorcum b.v., Pagina's: 277-285 |
Jaar | 2009 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 9789023245247 |
Taal | Nederlands |