Duurzaam ondernemen 3.0: de strategische aanpak uit eigenbelang: wat te doen, wat niet en enkele mythes
Duurzaam ondernemen 3.0: de strategische aanpak uit eigenbelang: wat te doen, wat niet en enkele mythes
Samenvatting
Inzicht in hoe bedrijven echt effectief bijdragen aan een duurzame (dus volhoudbare) maatschappij en economie, heeft geleid tot een strategisch model: Duurzaam Ondernemen 3.0.
De essentie daarvan is dat een bedrijf vaststelt hoe de diverse ontwikkelingen, mogelijkheden, vragen en nieuwe randvoorwaarden effect hebben op hun core business. Dat moet de basis vormen voor innovatie en business modellen die maken dat een bedrijf een deelnemer blijft in de economie en maatschappij die vanwege de nieuwe eisen die duurzaamheid stelt, fors zal veranderen.
Organisatie | Avans Hogeschool |
Afdeling | Expertisecentrum Technische Innovatie |
Lectoraat | Lectoraat Duurzame Bedrijfsvoering |
Jaar | 2014 |
Type | Boek |
ISBN | 978-90-74611-54-1 |
Taal | Nederlands |