De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Ik leer het wel!

Een systemisch N=1 onderzoek naar de invloed van de beeldend therapeutische interventie 'Krachtstroom' op de zelfwaardering van een jongen van 10 jaar met een zeer moeilijk lerend niveau op het speciaal basisonderwijs

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Ik leer het wel!

Een systemisch N=1 onderzoek naar de invloed van de beeldend therapeutische interventie 'Krachtstroom' op de zelfwaardering van een jongen van 10 jaar met een zeer moeilijk lerend niveau op het speciaal basisonderwijs

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Op de school voor speciaal basisonderwijs De Sluis in Zwolle is de beeldend therapeutische interventie ‘Krachtstroom’ ontwikkeld waarmee Jeroen van 10 jaar met een zeer moeilijk lerend niveau ervaringen werd geboden in het gebruik van gereedschap, waarmee beoogd werd dat hij een ontwikkelingsproces aan kon gaan die verbetering geeft op zijn zelfwaardering.
Met behulp van dit systemisch N=1 onderzoek is gezocht naar het antwoord op de vraag:
‘In hoeverre is er resultaat waarneembaar van de beeldend therapeutische interventie 'Krachtstroom' op de zelfwaardering van Jeroen van 10 jaar oud die een zeer moeilijk lerend niveau heeft?’

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
OpleidingVaktherapie
AfdelingAcademie Gezondheidszorg
PartnerSchool voor speciaal basisonderwijs De Sluis
Datum2021-05-20
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk