Je doelgroep bereiken via sociale media
Onderzoek naar de behoeften van koffiedrinkers op InstagramJe doelgroep bereiken via sociale media
Onderzoek naar de behoeften van koffiedrinkers op InstagramSamenvatting
Het onderzoek beschrijft de behoeften van de doelgroep van de Post-Plaza koffiebranderij voor het gebruiken van sociale-mediaplatform Instagram. Het is een kwantitatief onderzoek met als onderzoeksmethode een online vragenlijst. Uit de resultaten komt naar voren dat de doelgroep van de Post-Plaza koffiebranderij veel behoefte heeft aan mooie inhoud op instagram, graag goed contact heeft met vrienden en familie en hierbij steeds herinnerd wil worden aan de belangrijke dingen in het leven. Het onderzoek heeft tot de volgende aanbevelingen geleidt Post-Plaza doet er goed aan in te spelen op de genoemde behoeften door meer foto's en video's te plaatsen op het eigen account, persoonlijk contact te stimuleren door medewerkers te interviewen en de doelgroep aan te spreken en te motiveren om het leven vast te leggen door zelf momenten te delen.
Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Media & Entertainment Management |
Afdeling | Academie Communication & Creative Business |
Partner | Post-Plaza Hotel & Grand Café Leeuwarden |
Datum | 2018-08-13 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |