Nog steeds zinvol: verpleegkundige theorieën
H. Rosendal
Hildegard Peplau: interactie centraal
H. Rosendal
Betty Neuman: het belang van balans
H. Rosendal
Weet wáárom je iets doet: interview met Evelyn Finnema, hoogleraar Verplegingswetenschap en Onderwijs
H. Rosendal
Zó maak je een abstract
A.H. Brunsveld-Reinders; H. Rosendal
Vragenlijsten
H. Rosendal; J.A.C. Verhoef; C.H.Z. Kuiper; C.A.M. Neijenhuis
Varying (preferred) levels of involvement in treatment decision-making in the intensive care unit before and during the COVID-19 pandemic: a mixed-methods study among relatives
Sophie C. Renckens; Roeline Pasman; Zina Jorma; Hanna T. Klop; Chantal du Perron; Lia van Zuylen; Monique A.H. Steegers; Birkit L. ten Tusscher; Margot M.C. van Mol; Lilian Vloet; Bregje Onwuteaka-Philipsen
Examining strategic diversity communication on social media using supervised machine learning: Development, validation and future research directions
Hofhuis, Joep (Lectoraat Collaborative Innovation And Entrepreneurship); Gonçalves, João; Schafraad, Pytrik; Wu, Biyao
Physiotherapists are pivotal in the care of people living with dementia
Hobbelen, Johannes (Ageing And Allied Health Care); Lawler, Kate; Farlie, Melanie; Kroon, Bernadette; Tessier, Jan; Thomas, Janet
In zeven minuten bijgepraat over het ontwerpen evalueren en doorontwikkelen van je onderwijs
Renée Schrauwen (Onderzoeker); Nyncke de Jong (Onderzoeker)