Effectiveness of CTF education: Measuring the learning outcomes of Jeopardy CTF’s
Daniel Meinsma (Lid Lectoraat); Saman Barjas (Lid Lectoraat); M. Gilhepsy (Lid Lectoraat); M.A. (Mathias) Bjorkqvist (Lector)
Population differences in completeness and reliability of Dutch COVID-19 registry data
Babette van Deursen (Onderzoeker); Ester de Jonge (Lid Lectoraat)
Populatieverschillen in de volledigheid en betrouwbaarheid van COVID-19-registratiedata
Babette van Deursen (Onderzoeker); Ester de Jonge (Lid Lectoraat)
AI for Health Innovation: Focus on prevention and public health
Ester de Jonge (Lid Lectoraat)
Exploring socio-economic inequalities in children's motor competence
S.I. (Sanne) de Vries (Lector); Pim Koolwijk (Lid Lectoraat); Ester de Jonge (Lid Lectoraat); Joris Hoeboer (Lid Lectoraat)
Firefighters project
Mathis Mourey (Lid Lectoraat)
Gemeente kan burgers ondersteunen bij online veiligheid
M.E.M. (Marcel) Spruit (Lector); Céline Kreffer (Lid Lectoraat)
Op welke manier zijn eerstelijns diëtisten bereid om fysiotherapeuten te betrekken bij de behandeling van type 2 diabetes patiënten met lichamelijke beperking(en)?
Maya van der Does-Levi (Student)
Ark van NOACQ
Roy Wesenhagen (Onderzoeker); Tristan Wesenhagen (Onderzoeker); Liza Tymchenko (Onderzoeker); Joost van Hoof (Lector); M.E. (Marianne) van Bochove (Lid Lectoraat)
Beveiligingsconcept voor aarding, potentiaalvereffening, bliksem- en overspanningsbeveiliging
J. (Jerard) Terian (Student); P.J. (Peter) van Duijsen (Begeleider)