De toegevoegde waarde van traditioneel vernieuwingsonderwijs
Sins, P (Patrick) (Lector); van der Zee, S (Symen) (Lector)
Vroege beroepsuitsluiting
Tuijl, C. (Cathy) van (Lector); Walma van der Molen, J.H. (Walma) (Lector); Grol, M. (Meike)
De schoolleiding en ouderbetrokkenheid
Cijvat, I. (Ina) (Researcher); Tuijl, C. (Cathy) van (Lector); Ruiterkamp, E. (Elsbeth) (Researcher)
De Effectiviteit van het Daltononderwijs
Sins, P.H.M. (Patrick) (Researcher); Zee, S. (Symen) van der (Researcher)
En Als We de Wereld Niet Kunnen Verbeteren?
Guérin, L.J.F. (Laurence) (Researcher)
Opbrengst en Effectiviteit van Saxion Honoursprogramma’s
Donk, S.E. (Simone) van der (Researcher); Gellevij, M.R.M. (Mark) (Researcher); Mannetje, J.E.M.M. (Jolise) 't (Researcher)
Kenmerken van leerkrachten en leerlingen in een pbs-traject
Tuijl, C. (Cathy) van (Lector); Grashof, H. (Hermine) (Researcher); Ruiterkamp, E. (Elsbeth) (Researcher)
Ken uw leerlingpopulatie
Tuijl, C. (Cathy) van (Lector)
Positive Behavior Support (PBS) binnen het pabocurriculum
Ruiterkamp, E. (Elsbeth) (Researcher); Tuijl, C. (Cathy) van (Lector)
Kwaliteit van Reflectieprocessen van Studenten en SLB Programma’s Binnen Saxion
Donk, S.E. (Simone) van der (Researcher); Gellevij, M.R.M. (Mark) (Researcher); Mittendorff, K.M. (Kariene) (Researcher)