De omvangrijke softdrugsmarkt
Martijn A. Boermans (Lid Lectoraat)
De cliënt centraal; introductie van nieuw marketingdenken in de advocatuur in het MKB
Rob van Otterlo; Gerrita van der Veen (Lector); Esther Verboon (Lid Lectoraat)
De weg naar resultaat: accountability biedt kansen
A. Cox (Lid Lectoraat); Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)
1001 variaties in klantcontact
Gerrita van der Veen (Lector); Christiaan Pothoven
International Entrepreneurship and Enterprise Development
Martijn Boermans (Lid Lectoraat)
Adapting PRINCE2® to a Multi Vendor Outsourcing context
Sander Maarleveld; Gilbert Silvius (Lector)
The added value of auditing in a non-mandatory environment
Hans Duits (Lector)
De effecten van opheffingen en bedrijfsoverdrachten op de Nederlandse economie.
Lex van Teeffelen (Lector)
Do employees accept the information systems that management buy ?
Paul Breman (Lector); Ronald Batenburg; Benny de Waal (Lid Lectoraat)
E-health business model dynamics in long term care: case studies in the Dutch market
Hein Roelfsema (Lector); Roderick Udo (Lid Lectoraat); Helianthe Kort (Lector)