Op zoek naar complexiteit binnen Hogeschool Utrecht
Nicolien Montesano Montessori (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector)
Ombuigen en doorbewegen in onderwijsinnovatie
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
A little less balance in new teachers' professional development
Peter Mesker (Lid Lectoraat)
Werkregels voor innovatiemanagers. Vernieuwing in het hoger beroepsonderwijs in een versnelling
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Differences that matter
Peter Mesker (Lid Lectoraat); Hartger Wassink (Onderzoeker); Sanne Akkerman (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Werkregels voor innovatiemanagers
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Het fysieke aspect van reflectie
Hartger Wassink (Onderzoeker); Corma Ruijgrok (Docent); Babs Hermsen (Docent)
Student teachers’ perceptions of a boundary during international teaching internships
Peter Mesker (Lid Lectoraat); Hartger Wassink (Onderzoeker); Sanne Akkerman (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Co-teaching
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Complexity in valuation practice
Pim Klamer (Lid Lectoraat); Cok Bakker (Lector); Vincent Gruis (Onderzoeker)